Re: Outlook Express i wielkość skrzynki odbiorczej

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 02:03:30 MET

** Lawrens Hammond, 2006-02-21 01:56:

> Avast przy skanowaniu odbieranej poczty na ten przykład.

Nie jestem pewien ale chyba działa wtedy na poziomie komunikacji
sieciowej (jako coś w rodzaju proxy), a nie na poziomie plików.

> Obcina wirusa zanim ten trafi do pliku DBX.

Czyli nie próbuje ruszać pliku. Mówisz o sytuacji ściągania poczty, a
pytanie dotyczyło sytuacji kiedy ten wirus (czy cokolwiek) już siedzi w
pliku...

> Może bardziej patrzeć na to, aby nie spotkały się w jednym miejscu dwie
> sprzeczne ze sobą opcje?

Dokładnie ten problem starają się rozwiązać pliki DB*.