Re: instalacja IE na Linux

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 00:09:30 MET

Lawrens Hammond napisał(a):
> Zobaczymy. O Mirandzie muszę poczytać, aby ją zrozumieć, tylko ona zdaje mi
> sie ma różne inne protokoły, a ja bym wolał coś małego, tylko z GG, ale ze
> wszystkimi jego ikonkami, np. <sex> :) Musi to byc stabilne. Gdyby była
> alternatywa do NetMeetinga, to ewentualnie też.

Nie ma problemu - "ciężkość"(lub jak kto woli "lekkość") Mirandy zależy
tylko od liczby używanych pluginów. Jeśli się w tej kwestii nie
przesadza to zajmuje góra kilka MB i chodzi znośnie nawet na
P233MMX@64MB RAM pod Win98 :-) A stabilność zależy od tego, czy się
ktoreś pluginy między sobą nie pogryzą ;-)

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066