Re: instalacja IE na Linux

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 22:46:26 MET

Użytkownik "badworm" <nospam@post.pl> napisał w wiadomości
news:43FA1761.6020109@badworm.pl...
> [...]
Gorzej z

> Co do Firefoxa - można zainstalować na innym systemie(komputerze) i
> potem tylko skopiować. A GG zastąpić np. Mirandą :-)

Nie bardzo moglem inaczej. Jedynie GG właśnie tak zrobiłem - instalka
ściągnięta ze strony nie uruchamia się u mnie - główny plik ma grubo ponad 2
MB i nie startuje - wyświetla alert, po zatwierdzeniu znika. Przekopiowałem
gotowy GG, który chodził wcześniej... pod Windows 98, pierwsza siódemka GG.
Mirandę może założę, aaale na razie muszę mocno oszczędzać sie z nowymi
programami. Muszę zachować ok. 700 MB wolnego na obrazy płytek.
FF mam założony normalnie i gra. Usiłowałem założyć PowerGGForever, ale
wywala się przy starcie - znów brak jakiejś biblioteki.
Niedługo zmuszony będę z żalem, przejść na W2k, z żalem - bo na to, do czego
potrzebuuję, W2k jest nazbyt rozbuchany. Potrzebuje czegoś przaśnego,
siermiężnego, na razie tym czymś jest NT4, może Reactos od wersji 0.3, kiedy
ma już obsługiwać dżwięk? Aby tylko NTFS dobrze umiał, aby Opera ruszyła,
jakiś news i mail czytnik, może ten z Opery, kodeki też będą potrzebne.
BTW - potrzebuje dobrego kodeka/filtra (kodeka lepiej) MPEG-2 (są chyba dwie
wersje MPEG2 z tego, co zauważyłem) chodzącego pod NT4... Na ffdshow nie
liczę.
Zobaczymy. O Mirandzie muszę poczytać, aby ją zrozumieć, tylko ona zdaje mi
sie ma różne inne protokoły, a ja bym wolał coś małego, tylko z GG, ale ze
wszystkimi jego ikonkami, np. <sex> :) Musi to byc stabilne. Gdyby była
alternatywa do NetMeetinga, to ewentualnie też.
Rozejrzę się, co do szczegółów, obadam net i w razie czego tutaj podpytam :)
(kodeka MPEG2 do NT4 kiedyś szukałem i nie znalazłem)

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.