Re: instalacja IE na Linux

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 18:04:31 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:dtcqhf$hgb$4@atlantis.news.tpi.pl...

> To nie jest kwestia lepiej/gorzej tylko pewnie testowania/hakowania
> stronek pod MSIE (jak wiadomo jedna wielka kaszana wychodzi z poprawnego
> W3C) czy dostępu do MSIE-only serwisów. To nie jest kwestia wyboru.

Ano... nawet głupi Windows Update muszę spod MSIE robić, na szczęście dla
wygody zrobiłem sobie skrócik i dorzuciłem do menu Start, bo normalnie
domyślną mam Operę.

> The question is: who cares?

Opera zainstalowana na NT4 później, niż natychmiast po gołej instalacji NT4
może poskutkować tym, że każde uruchomienie Opery poprzecone zostanie
alertem "Nie znaleziono procedury GDIGradientFill w (chyba) GDI32.DLL". Nie
znalazłem tej procedury w żadnej DLLce, jakie zbadałem na tę okoliczność.
Nie wiem, co to za procedura... Najgorsze, że alert wymaga zatwierdzenia, a
reinstalacja Opery nie pomaga. Po zatwierdzeniu alertu Opera otwiera sie i
działa normalnie. Natomiast, gdy Operę położyłem od razu po golusieńkiej
instalacji NT, alert nie występował. Coprawda instalator sie pluł z jakimś
innym alertem, ale sama Opera już nie. I jak na razie Operka chodzi mi
dobrze, nie narzekam.
Z innych ciekawostek - aby zainstalować FireFoxa, MUSIAŁEM najpierw
zainstalowac... IE6, gdyż bez tego instalator wyłączał się bez żadnego
komunikatu przy rozpakowywaniu plików. FF też chodzi dobrze u mnie. Gorzej z
WinAmpem i najnowszym Gadu-Gadu...

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.