Problem z TrayIcon

Autor: Mariusz <mdw_at_amiga.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 17:59:10 MET

Hi

Mam problem z ikonkami w "obszarze powiadomień". Od wczoraj zupełnie mnie nie
słuchają. :) Po każdym uruchomieniu systemu nie mam ikony do regulacji głosu,
nie mam ikon zastępujących LEDy klawiatury (mam taką klawiaturę, która musi to
mieć żebym wiedział czy np. Caps jest wciśnięty). Mogę znów je wyłączyć i
włączyć w programie konfiguracyjnym klawiatury ale to się nie zapamiętuje i po
reboocie znów ich nie ma. Zresztą z innymi ikonkami też jest taki problem. :(
Mogę coś na to poradzić? Kiedyś już tak miałem ale reinstalowałem Windows, bo
akurat zmieniałem dysk twardy. Jak mogę sprawić, że ikony te będą się
zachowywały tak jak dawniej? To się stało "samo". :) To znaczy nie instalowałem
nic. Tak zwyczajnie z dnia na dzień. Acha - mam WindowsXP Pro SP2 PL.

Będę wdzięczny za jakąś pomoc. Nie będę przecież instalował Windows przez coś
takiego. :) Niby bzdura ale wkurza... strasznie. :)

Pozdrawiam
Mariusz