Re: instalacja IE na Linux

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 14:19:01 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrndvjdnu.49i.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> W dniu Mon, 20 Feb 2006 13:09:33 +0100, osoba określana zwykle jako
> Lawrens Hammond pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>
> To będzie obowiązujące.

Ach, znowu mi sie przypomniały starsze czasy, jak pracowałem na OHP w
drukarni, akurat na tapecie szłą książka satyryczna "Księga nonsensu",
zawierajaca różne z pozoru tylko bezsensowne wierszyki. Np. typu (moimi
słowami) "Jak poszedł w lewo, to nie poszedł w prawo", czy "Jak był na
górze, to nie było go na dole, jak był na dole, to nie było go na górze, jak
był pośrodku, to nie było go ani na górze, ani na dole". Tak mi sie stare
czasy przypomniały, stąd mój OT, z którym już spływam w podskokach :))

Pozdro!

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.