Re: instalacja IE na Linux

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 14:15:49 MET

Użytkownik "SM" <siemacz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:43f9b137$1@news.home.net.pl...

> tak, liczylem na grupe dyskusyja, ale sie przeliczylem

I nie pomyślałeś, żeby po prostu przeczytać licencję w oknie instalatora?
Wybacz, ale Twoje pytanie wydało sie nie "nie wiem gdzie", ale "nie chce mi
się samemu". Może jesteśmy... oops, jestem przeczulony na tym punkcie...
jednak w takiej sytuacji po prostu czytam, co tam piszą. Zwłaszcza, że jest
po polsku. Inna sprawa, gdybyś napisał "czytałem warunki licencji, ale
niczego konkretnego nie znalazłem", to z pewnością byś dostał jakieś
wskazówki od innych. A tak nie mogę się oprzeć wrażeniu, przepraszam, jeśli
niesłusznie, że przyszedłeś "na gotowe".
Ku informacji, przeczytaj ze zrozumieniem, tekst za darmo:
http://rtfm.killfile.pl
Tu masz bardzo ladnie wyjaśnione.
Ja tym czasem kończę, bo już zupełnie się NTG zrobiło. Zwłaszcza, że to jest
grupa o Windows NT (i W2k, W2k3, XP), a nie o Linuxie i przeglądarce
Internet Explorer.
Jako ćwiczenie (mnie tez tak kierowano, jak byłem młodszy stażem) - znajdź
jaka jest właściwa grupa i tam zadaj swoje pytanie.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.