Re: Problem z internetem. Help!

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 09:40:32 MET

Użytkownik "mr.Dark" <mrdark@BLEBLE.ufo.o.k.pl> napisał w wiadomości
news:102767595854289.NC-1.61.mrdark@news.e-wro.pl...
> Witam!
>
> Miałem ostatnio awarię XP i musiałem większość sterowników zainstalować
> ponownie. Niby wszystko chodzi, ale nie internet. Łącze się przez DHCP
> DHCP włączone . . . . . . . . . . : Nie

Spróbuj włączyć usługę DHCP. Jej brak jest przyczyną kłopotów.
W Windach powyżej NT4 usługa ta odpowiada również za rozwiązywanie nazw
domenowych na adresy IP. Stwierdzone doświadczalnie.
Po włączeniu DHCP powinno ruszyć z kopyta. (o ile to tutaj). Inaczej czeka
Cię tylko łączenie po numerkach.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.