czesta utrata systemu plikow w xp (mbr)

Autor: Mirosław Nowak <mirek_at_ka.home.pl_WYTNIJTO_>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 08:53:27 MET

Witam,
mam taki problem z systemem xp:
co dwa gora trzy dni nie mozna uruchomic windowsa xp po uprzednim formacie
nawet calego dysku
dzieje sie tak od chyba miesiaca,
pliki fizycznie istnieja ale system plikow zmiania sie na "nieznany",
nie wiem od czego to zalezy, moze hdd lub plyta, ale pewnosci nie mam,
byl rowniez formatowany i ustawiany nowy mbr (fixboot, fixmbr) ale dalej
nie pomaga,
jezeli ktos mial taka sytuacje prosze o informacje nie chce zmieniac
weszystkiego strzelajac bo nie mam czasu na takie zabawy,
z gory dzieki za info
pozdr
mirek