Re: Win XP SP2 Jak zainstalowac Deamona?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 02:18:01 MET

"Radosław Sokół" 2006021520521000@grush.one.pl

> PS. U mnie na XP Home SP2 z aktualizacjami Daemon działa
> perfekcyjnie.

U mnie działa poprawnie 3.46, z 3.47 mam problemy, kolejnych nie sprawdzałem.
Jest masa innych programów do emulowania CD. Ja używam jeszcze wirtualnej
owieczki z CloneCD, ale Daeomn jest moim zdaniem najporęczniejszy.

Jest jakiś program niemal identyczny do Daemona
(nie pamiętam jego nazwy) z którym nie udało mi
się dojąć do porozumienia, o czym kiedyś pisałem.

Niektóre programy kompresują montowane obrazki
do własnego formatu -- oszczędzając tym samym
miejsce na HDD.

Z niektórymi są problemy opisywane w epopejach. ;)

Do obróbki obrazków ISO jest moim zdaniem najlepszy MagicISO i WinImage.
(potrzebne są oba) Do wypalania CloneCD i DVDDecrypter. (Decrypter
potrafi weryfikować nagranie, CloneCD potrafi forsować pewne problemy;
Decrypter jest bezpłatny i potrafi bardzo dużo)

Do szybkiego przeglądania obrazków ISO -- dobry jest totalny z wtyczkami.

Do AUDIO jest najlepszy (moim zdaniem) EAC. Jest bezpłatny.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'