Re: OE - plik dbx osiągnął maksymalny rozmiar

Autor: Byru <byru_at_gazeta.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 21:18:12 MET

> - jak można automatycznie zaimportować 1700 wiadomości w formacie eml do
> OE ?
> Jak na razie odkryłem tylko możliwość "na piechotę" a więc klikam na
> każdej
> wiadomości, otwiera się ona za pomocą OE i następnie wybieram "Przenieś do
> folderu".... Mechanizm ten działa, ale na samą mysl powtórzenia go 1700
> razy
> robi mi się niedobrze ;)

Zakladam ze juz pare lat siedzisz na Windowsach. Jesli tak to powinienes
wiedziec ze gdzie tylko to mozliwe MS implementuje D&D (Drag'n'Drop) czyli
po naszemu "Przeciągnij i upuść". Co robisz to:

Odpalasz OE

Otwierasz folder w ktorym masz porozsypywane pojedyncze pliki EML.
Zaznaczasz wszystkie / wybrane pliki EML i przeciagasz je do odpowiedniego
okienka w OE (w Twoim przypadku Wiadomosci wyslane. Teraz idziesz do kuchni
zrobic herbate, do salonu wlaczyc telewizor i rozsiadasz sie wygodnie.

OE przy takim wyzwaniu jakim niewatpliwie jest import 1700 pojedynczych
plikow w roznym rozmiarze z pewnascia dosc szybko "zamrze", uzycie procesora
wskoczy na 100%. Nie przejmuj sie tym, to calkowicie "normalne" :P

Dlatego zlec mu te robote i idz obejrzec film ;]
Jak wrocisz, Twoje e-maile beda zaimportowane czekaly na przeglad pod katem
usuniecia tych co najwiecej zajmuja, aby taka sytuacja juz sie nie
powtorzyla / o ile nie zamierzasz przezucic sie na inny czytnik poczty po
takiej przygodzie :D

Pozdrawiam i zycze udanego seansu filmowego :D

Byru
http://www.blitz-art.com