OE - plik dbx osiągnął maksymalny rozmiar

Autor: Soto <sotoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 21:08:33 MET

Witam !

Całość dotyczy OE oraz systemu Windows XP HE SP2:

Plik z elementami wysłanymi (elementy wysłane.dbx) osiągnął u mnie na komputerze
wielkość 2GB i się wysypał. Dokładnie objawia się to tym, że:
- OE nie może go odczytać (pokazuje, że folder "elementy wysłane" jest puaty)
- OE nie może kompaktować w/w folderu (pojawia się błąd 00x80C12 ... czy coś
podobnego
- wysyłając jakąkolwiek poczte mail ten zostaje wysłany, jednak z powodu
niemożności zapisu kopii do "elementów wysłanych", zostaje on w skrzynce
nadawczej i jeśli jej sie w pore nie usunie dochodzi do tego ze wysyłam
kilkakrotnie ten sam list

Szukałem na internecie odpowiedzi jak to naprawić. Postanowiłem założyć nową
tożsamość i zaimportować wiadomości ze starej. Niestety, OE zaimportował
wszystko oprócz elementów wysłanych.

Na necie znalazłem również oprogramowanie OERECOVERY, które ładnie mi się
podłączyło do moich elementów wysłanych, znalazło 1700 wiadomości (co jest
zgodne z prawdą) i odzyskało je ... w formie 1700 plików eml

W związku z tym mam dwa pytania:
- jak naprawić plik dbx ?
- jak można automatycznie zaimportować 1700 wiadomości w formacie eml do OE ?
Jak na razie odkryłem tylko możliwość "na piechotę" a więc klikam na każdej
wiadomości, otwiera się ona za pomocą OE i następnie wybieram "Przenieś do
folderu".... Mechanizm ten działa, ale na samą mysl powtórzenia go 1700 razy
robi mi się niedobrze ;)

ps: jeśli ktoś uważa, że mój post to NTG - przepraszam za to i proszę o
wskazanie grupy, na której mogę oczekiwać rozwiązania mojego problemu

sOtO