Re: Schowek w NT4/w2k

Autor: <darecki_at_wytnij.sobie.to>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 11:50:00 MET

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

> Napisać program monitorujący schowek i czyszczący go w
> momencie, gdy pojawi się w nim jakakolwiek zawartość :)
> Ale będzie to rozwiązanie uciążliwe (wyłączy schowek
> *całkiem*) i potencjalnie łatwe do zablokowania (zabicie
> procesu, jeżeli user ma takie możliwości).

User niczego nie zabije, schowek jest calkiem zbedny.
Swita mi jednak, ze wylaczenie uslugi lub wpis w rejestry da to samo.
Kiedys cos wylaczylem i okna przestaly gadac ze soba. Otwieraly sie,
ale nie szlo niczego kliknac :)
Byla to ktoras usluga. Spodziewam sie, ze schowek to tez jakas usluga,
jak te wszystkie nowe instalatory .msi

Czyli moze mozna cos wylaczyc?

D.

--
50 ways to FREAK your roommate:
 35. Collect potatoes.  Paint faces on them and give them names.  Name