Jak zrobic chkdsk przy kazdym starcie systemu?

Autor: Konrad Sobczak <kon_sob_at_CUTpoczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 11:54:34 MET

Jest sobie dosc stary komputer i dysk tam tez nie jest juz pierwszej
swiezosci, zainstalowany os to Windows 2000 prof. na partycji NTFS, od
czasu do czasu ma jakies problemy, a ludzie pracyjacy przy tym
komputerze raczej sa malo kumaci wiec chcialbym by uruchamial sie im
chkdsk tylko dla tej partycji (C:) przy kazdym starcie. Googlalem, ale
wyguglalem tylko /crashdebug do boot.ini (ale mi sie nie podoba bo nie
chce uruchamiac debugera, czy w ogole robic cokolwiek innego niz
chkdsk), albo niby ze da sie to zrobic chkntfs ale nadal nie wiem jak.
Dzieki z gory.

Pozdrawiam
Konrad