jak włamać sie do własnego komputera?

Autor: włóczykij78 <cysio123wytnijto_at_interia.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 23:54:34 MET

Witam!

Nie żebym to ja taki zdolny był, ale... Koleżanka ma zdolnego brata,
który w ramach zemsty za to, że obcięli mu godziny spędzane przed
komputerem zmienił hasło użytkownika. Oczywiście jest to jedyny
użytkownik (system XP home), więc dostęp do komputera jest niemożliwy.
Odpaliłem więc standardowo programik NTPasswordSet i... no właśnie.
Bodaj przy trzecim podejściu dopiero program cokolwiek zmodyfikował -
chciałem zmienić hasło, udało mi się je tylko zresetować.

Pytanie jest następujące: pomijając sztuczkę z naprawą systemu, jakie
jeszcze znacie metody włamania się do własnego komputera, albo inaczej:
jakim narzędziem - oczywiście freeware?

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Kobieta nie rozumie, że kochać ją wiecznie, wcale nie znaczy kochać ją