Re: wyszukiwanie plików po nazwach (W2K AD)

Autor: Jacek Stelmaszczyk <steq_at_polbox.com>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 16:31:07 MET

Michal Kwiatkowski wrote:
> To był pierwszy pomysł, ale za bardzo nie mogę dojść jak zrobić przeskok
> do następnego hosta w pętli :( tj do następnej linijki zawierającej nazwę
> hosta...

Od rana jakieś młoty pneumatyczne mi dudnią za oknem i nie rozumiem w czym
problem.
Może podaj kawałek kodu.
Tak na szybko, to jakoś tak to widzę - search.cmd to skrypt szukający czegoś
na każdej z maszyn, których nazwy/adresy masz w pliku adresy.txt:
for /f %%i in (adresy.txt) do (
 copy search.cmd \\%%i\admin$\temp
 psexec \\%%i c:\winnt\temp\search.cmd
)