Re: flagi "przeczytane"

Autor: sTav <marmro9_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 02:27:05 MET

W artykule news:dsod83$eb4$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Eneuel Leszek Ciszewski z adresu
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):

> Bazowy -- to ten, z którego kopiujesz. :) Ja najpierw
> postawiłem W98SE i ten uznałem za bazowy :) ,,na wieki''. :)

W98SE jest "bazowy" - (nawet w boot.ini) ;-)

Wyeksportowałem konta z OE-98 i zaimportowalem do OE-xp
W OE-xp zmienilem path *do* foldera "tozsamości głównej" OE-98
Odsubskrybowalem grupy na obu OS i zasubskrybowalem ponownie.
Nie mam problemu z czytaniem/pisaniem mail & news pod oboma systemami.
*Jedyny* problem to ze jak pobiorę n.p. poczte/news pod OS1, to po restarcie
na OS2 OE ponownie pobiera z serwera te same listy, tak jakby jeden OE nie
honorował flag drugiego.

> Ominiesz swój problem, jeśli skopiujesz Identities,

XP chyba w ogóle juz nie zagląda do "swoich" Identities - folder
"{numetyczno-znakowy}" jest pusty.

Masz na myśli wyeksportowanie odpowiedniego dla Identities RegKey z w98 i
zaimportowanie do XP?

 --
Pozdrowienia!
 /-/ Mariusz