Re: Internet Explorer - problem z ladowaniem stron.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 20:13:01 MET

Użytkownik "dziadek Ben" <ja44@op.pl> napisał w wiadomości
news:dsnola$qho$1@news.onet.pl

> "Płukanie okrężnicy" okazało się zbędne ;)
> Znalazłem trzecią metodę, mniej uciążliwą, niż dwie zaproponowane przez
> Ciebie:
> w kluczu HKEY_LOCAL_MACINE\SOFTWARE\FRANCE ELECOM\NEOSTRADA\V5.0\Search
> zamieniłem "http://szukaj.wp.pl" na "http://www." (z kropką po www!) i już
> mogę pomijać www w adresie.

A kto Ci kazazal zaiinstalowac ten badziew do neostrady "FRANCE
ELECOM\NEOSTRADA - wystarczy zainstalowac same sterowniki do modemu i
wszystko 'chodzi' jak w bajce ;-)

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy