problem z winda.... ;( XP

Autor: e <asd_at_asd.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 14:32:07 MET

Witam.
Wczoraj pare razy pod rzad zawiesil mi sie komputer.
Po ktoryms razie moj Windows XP juz sie nie uruchomil, a wlasciwie to
uruchomil z tym ze nic nie monza zrobic bo na monitorze pokazuje sie tylko
tapeta (ktora byla wczesniej ustawiona). Nie widac natomiast zadnych paskow,
ikon, przycisku start, nie dziala ctrl+alt+delete. Komputer na nic nie
reaguje - pojawia sie sama tapeta i tyle.

System probowalem ucuhomic w trybie awaryjnym. I sytuacja ma sie nieco
podobnie.
Mianowicie, pokazuje sie ekran do wyboru uzytkownik/administrator. Po
wcisnieciu ktoregos... dysk zaczyna pracowac, po czym pokazuje sie sama
tapeta i znowu wyrzuca mnie do ekranu logowania :( Ktos ma pomysl co to moze
byc?
Jak to naprawic? Czy tylko reinstal systemu pomoze?
Wydajemi sie ze moze to byc wina ktoregos pliku systemowego. :(