Re: Antywirus - proszę o pomoc

Autor: Ania <Ania_at_komputer.com>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 10:53:16 MET

Korzystając z otrzymanych odpowiedzi (jeszcze raz dziękuję)
ściągnęłam 2 programy : AntiVir Personal i AVG Free.
Zakładam, że w końcu uda mi się ściągnąć uaktualnienie dla AntiVir
(próbowałam przed chwilą - ciągle bez powodzenia).
Mam pytanie: który z tych programów Waszym zdaniem jest lepszy
i dlaczego?
Ponadto, czy to prawda, że nie powinno się instalować kilku programów
antywirusowych równocześnie, bo niektóre z nich się "kłócą"? Jeśli tak,
to które?

Pozdrawiam
Ania