Re: Antywirus - proszę o pomoc

Autor: Ania <Ania_at_komputer.com>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 10:47:42 MET

> http://www.grisoft.com/doc/72/lng/us/tpl/tpl01
> Aczkolwiek aktualizacje dostępne na tej stronie są tzw. pełnymi aktualizacjami podczas gdy program ściągając samodzielnie
> uaktualnienia rozróżnia wersje pełne(kilkaset kB-kilka MB) od różnicowych(kilkadziesiąst kB).

Dzięki.
Podany przez Ciebie adres prowadzi do strony z aktualizacjami dla wersji
pełnej - płatnej. Wychodząc jednak z tej strony doszłam do strony
http://free.grisoft.com/doc/update/lng/us/tpl/v5
na której znalazłam uaktualnienia dla wersji FREE.
Zgodnie z tym co pisałeś rozumiem, że u7iavi264vi.bin jest uaktualnieniem
różnicowym, natomiast u7avi709vh.bin jest uaktualnieniem pełnym. Czy tak?
Rozumiem również, że podane poniżej zalecane uaktualnienia (wcześniejsze)
mieszczą się w tych ostatnich i nie trzeba ich ściągać i instalować.
Do komputera, o którego ochronę chodzi (z WinNT) będę miała dostęp jutro.

Pozdrawiam
Ania