Re: jak skopiowac otwarte pliki (typu np. rejestru)?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 17:02:16 MET

Michal Kawecki schrieb:

(...)

> Ano. W systemie nie ma do tego narzędzi. A napisanie takiego programiku
> nie jest chyba prostą sprawą, bo np. producenci programów do backupu
> danych oferują je jako płatne rozszerzenie.

No wlasnie.

Chcialem sobie napisac narzedzie do backupu / odzysku serwerow - po
przejrzeniu cennikow tych narzedzi roznych producentow.

Przy wiekszej ilosci maszyn / danych mozna sie pociac korzystajac z
ntbackup.

A jakos nie jestem skory do wydawania sporej ilosci pieniedzy na cos, co
w konkurencyjnym systemie :) mozna zrobic za pomoca narzedzi dostepnych
w systemie.

No ale coz, pewnie trzeba bedzie :(

--
Tomasz Chmielewski