Re: Jak usunac Yahoo Tollbar?

Autor: maciek <maciek_at_szorujbabciudokolejki.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 00:03:10 MET

Piotr Palusiński napisał(a):
> Klucz podalem dla przykladu, a on faktycznie dotyczy Office, Ty musisz
> poszukac nastepnych zapisanych w postaci _literek_cyferek_, a moze
> ktorys z nich kryje tego gada?.

Jest jedynie:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Yahoo!
Toolbar

A w nim DisplayName z wartoscia Yahoo! Toolbar
Byc moze dlatego wlasnie nie chce sie dac odinstalowac skoro ma tylko
displayname, znaczy ciezko jest odinstalowac cos co w rejestrach
istnieje tylko jako nazwa. Yahoo ma u mnie straszna kreche.