Re: Mapowanie dysku !!!

Autor: Kuba Panas <Kuba_nntp_at_lubiana.waw.pl.UsunTo>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 17:14:45 MET

Ryso napisał(a):
> Witam grupowiczów,
>
> probuje zmapowac na win 98 udostepniony folder z win 2003 serwer. Przy
> probie mapowania pyta mnie o haslo bez uzytkownika wpisuje haslo admina i
> wywala komunikat o nieprawidlowych danych, na win XP wszystko jest ok. Jak
> sie z tym uporac.
Zalogowac się do Win98 użytkownikiem o nazwie zgodnej z nazwą
użytkownika z w2k3 mającego prawo dostępu do udostępnionego folderu.
Po podłączeniu do zasobu podać hasło tego użytkownika w w2k3.

Logując się do zewnętrznych zasobów Win98 używa jako loginu nazwy
aktualnie zalogowanego użytkownika (a jakiś użytkownik zawsze jest
zalogowany, a jak ma puste hasło, to po prostu nie pyta o nie). Ale
wtedy wystarczy "wylogować się" i wpisac potrzebną nazwę użytkownika.

--
Pozdrawiam
Kuba