Re: Defragmentacja dysku

Autor: Ania <Ania_at_komputer.com>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 17:09:18 MET

> Myślę, że to jest to. Sprawdzę jutro na komputerze z NT.
Sprawdziłam. Po defragmentacji podana została informacja, że poprawa
wynosi około 88%. Przyznam się, że na ekranie tego nie było widać.
Wydawało mi się, że gdy przy zaawansowaniu ok. 50% wynik był lepszy,
t.zn. białe plamy oznaczające wolne, ciągłe przestrzenie były większe.
Przy okazji nasuwa mi się pytanie jakim programem można dowiedzieć
się jaki jest największy ciągły obszar na dysku?

Pozdrawiam
Ania