Re: rozmieszczenie partycji a wydajnosc dysku [długie]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 10:51:06 MET

Użytkownik "badworm" <nospam@post.pl> napisał w wiadomości
news:43E863F4.6040708@badworm.pl...

> Jak pokazują wyniki testów z HDTacha nie jest wiele wolniejszy a w
> przypadku testu Burst Speed nawet szybszy. Ale spróbuję przepięcia
> dysku na osobny kanał albo nawet kontroler - może pomoże. To, co
> mnie zastanawia to mała wydajnośćdużego dysku. Po co ma on
> interfejs ATA100 skoro wynii testów pokazują, iż ATA66 by
> wystarczyło a wewnętrzny transfer to się odbywa z żenująco niską
> prędkością?

Musisz mieć z nim jakiś problem, bo to jest stosunkowo szybki dysk.
Zapuść program MHDD z dyskietki i popatrz na rozkład czasu dostępu do
poszczególnych sektorów, może się po prostu dysk sypie. No i koniecznie
odepnij ten mały dysk ze wspólnej tasiemki, wiem z doświadczenia że
takie stare konstrukcje potrafiły blokować pracę innych napędów.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/