Re: Gadu-Gadu i niebezpieczeństwa

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 10:34:53 MET

** Tomasz Motyliński, 2006-02-04 01:09:

> Naucz się niedyskutować na takie tematy z userami, szefami.
> Ja mówię nie i ch... Ludzie mają tylko proxy i to ostro filtrowane (nawet
> webgui do poczty zewnętrznej), więc nic (powtórzę _nic_ kompletnie) nie
> wyjdzie w świat pomijając proxy.

Chyba nie chodzi o to aby nic nie wyszło. :) Generalnie nie ma 100%
kontroli co wychodzi i tyle, jak user się postara to wszystko do czego
ma dostęp w jakiś tam sposób wyśle (nawet przez to proxy, tak że i tak
tego nie zauważysz - np. zakapsułkuje TCP w nagłówkach HTTP i co mu
zrobisz?). Chyba nie w tym problem.