Re: Kopia zapasowa

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 23:41:55 MET

W wiadomości: ds898d$l8c$1@inews.gazeta.pl,
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):
> "j_marek" ds7isc$2sdu$3@news2.ipartners.pl

> Ja to akurat uważam za złe rozwiązanie.

Witam!

Jak kogoś stać na inne :-)

> Tak zwane życie uczy, że ,,bliźnieta'' i w ogóle zwielokrotnione
> systemy czegokolwiek bywają przydatne. Człowiek ma parę płuc czy
> nerek. I moim zdaniem ma to sens.
>
> Ale nie mnie się narzucać. :)

> Klaster to chyba coś innego.

Ja tam na klastrach się nie znam. Słyszałem tylko pojęcie "failover
cluster". W Wikipedi jest na ten temat hasło:
http://en.wikipedia.org/wiki/Two-node_cluster

Więc wydaje mi się, że klastry w sposób zautomatyzowany także mogą do tego
służyć. Podobnie jak macierze dyskowe.

[...]

A skrypt nie jest rodzajem programu?

--