Re: Naklejki OEM na obudowie

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 20:04:03 MET

badworm log:
[...]
> Chodziło mi o coś innego. Skoro obudowa bez zasilacza nie jest komponentem
> wymaganym do uruchomienia komputera to jakim prawem M$ zmuszając
> użytkownika do naklejenia naklejki blokuje mu możliwość wymiany obudowy(bo
> raczej nikt nie będzie trzymał starej "budy" tylko z powodu naklejki)?

Prawem OEM czyli prawem ochrony Orginalnego Wyposażenia Producenta
...zestawu komputerowego. Na obudowie dany producent umieszcza zazwyczaj
swoje logo ... no bo to jest niezły biznes, a nie klocki lego ... no i nikt
nikogo nie zmusza ...!;-)
BTW firma-użytkownik kupując nowe zestaw(y) PC/OEM dużego wyboru IMHO nie ma
... Kupić? albo nie kupić?... OEM ---> sprzęt + soft = mniejsze koszty ... A
dostawca-sprzedawca-producent zestawu OEM "wali" nalepę na obudowę i wtedy
po zawodach ... z nalepą OEM!

--
Stare, ale jare!