Re: Naklejki OEM na obudowie

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Mon 06 Feb 2006 - 19:09:30 MET

Michal Biek napisał(a):
> Zestaw komputerowy OEM to: obudowa+zasilacz+płyta gł.+CPU+RAM +...+
> SO_OEM... Rozważania z czym albo bez czego można uruchomić komputer nie
> mają nic wspólnego z obligatoryjnym, licencyjnym wymogiem naklejania na
> obudowę specjalnej nalepy OEM ... czyli IMHO: Nie ma obudowy, nie ma
> zestawu OEM (nawet jak się ma nalepę ...!)

Chodziło mi o coś innego. Skoro obudowa bez zasilacza nie jest
komponentem wymaganym do uruchomienia komputera to jakim prawem M$
zmuszając użytkownika do naklejenia naklejki blokuje mu możliwość
wymiany obudowy(bo raczej nikt nie będzie trzymał starej "budy" tylko z
powodu naklejki)?

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066