Re: [w2k] brak podsystemu wydruku

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 23:36:11 MET

W wiadomości: ds5nf3$hrp$1@atlantis.news.tpi.pl,
Wiesław Karpusiewicz <wm@poczta.neostrada.pl> napisał(a):
[...]
> [...]
[...]
> Polecenie sfc/scannow, nic nie daje (skanuje i kończy bez
> komunikatów). W systemie nie ma pliku spoolsv.exe (katalog system32)
> - a powinien być. Może tak - wyodrębnić z CD ROM, rzeczony plik (ba,
> nie wiem jak) i skopiowiać tam gdzie powinien leżeć? Zadziała?
[...]

Witam!

Program MSConfig w XP ma taką opcje, pisałem o tym. Trzeba tylko wiedzieć w
jaki pliku .cab się ten plik znajduje. Może operacja Znajdź w Windows da Ci
taką odpowiedź.

Może po prostu użyjesz operacji Znajdź. System powinien przechowywać kopie
tego pliku. Np. w dllcache.

P.S. Czy na tym polega problem i wymagana jest taka interwencja to tego nie
wiem.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski