Re: [szukam]Program do optymalizacji rejestrów

Autor: sTav <marmro9_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 21:24:40 MET

W artykule news:ds5g0r$1nha$1@news2.ipartners.pl,
niejaki(a): j_marek z adresu <j_marek@USUN_TO.gazeta.pl> napisał(a):

> W wiadomości: ds5cks$qmt$1@nemesis.news.tpi.pl,

> Witam!
>
> Jest stary i Microsoft już się do niego nie przyznaje.
>
> Np:
> http://support.microsoft.com/kb/299958/pl
>
> Cytaty:
>
> 1. Narzędzie RegClean nie jest zgodne z produktami wymienionymi na
> początku tego artykułu (MS Office 2000, XP, 2003). Problem pojawia
> się w przypadku każdego produktu, którego stan instalacji ustawiono
> jako Instalowane przy pierwszym użyciu, instalowanego przy użyciu
> dowolnego Instalatora Windows.

Przyjąłem do wiadomości ;-)
- mimo to użyty wielokrotnie na XPSP2+AutoPatcherXP - nic mi nie nabroił.
(nie uzywam MS Office 2000)

> 2. Narzędzie RegClean nie jest już obsługiwane i zostało usunięte z
> wszystkich witryn pobierania firmy Microsoft.

Pewnie da się znaleźć w przepastnych głębiach sieci :-)

BTW: Właśnie sciągnąłem _unsupported_ MS winxpvirtualcdcontrolpanel_21.exe
-robi co trzeba ;-)

--
Pozdrowienia!
 /-/ Mariusz