Re: Plik KWval

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 05 Feb 2006 - 21:22:49 MET

Dnia 2006-02-05, *pat.s.tg* napisał(a):

> Tak, programu KillWinamp. To on tworzy ten plik? Jeśli tak czy można
> jakoś zmienic jego położenie?

No to sprawa jest jasna. He, he kto by pomyślał, że rozumiem po
holendersku :))) No i mam fuksa. Jedno jedyne trafienie w google ->
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1048603

Usuń wtyczkę albo ja zaktualizuj (o ile to możliwe). Na stronie z
wtyczkami do Winampa nikt nie narzeka. Albo... rozejrzyj się po opcjach i
/lub plikach konfiguracyjnych tej wtyczki. Może to jakieś pliki tymczasowe
i błędnie podano ścieżkę prowadzącą na Pulpit?

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*