Re: Problem z OE, jaki program pocztowy?

Autor: Marek S <tagorWyWalt0_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 13:40:29 MET

Dnia Fri, 3 Feb 2006 12:49:34 +0100, GB napisał(a):

> Jakie rozwiązanie proponujecie? Może Mozzila Thunderbird? Może jest jakiś
> program, który dzieli bazy na mniejsze pliki? Baza w jednym dużym pliku
> komplikuje troszkę też sprawę backupów (między innymi muszą być wykonywane w
> trakcie pracy na laptopa z WiFi co zajmuj trochę czasu i blokuje bazę na ten
> czas). Zależy mi też aby można było zaimportować pocztę i książkę adresową z
> OE.

TheBat w wersji 3. www.ritlabs.com
Foldery są osobnymi plikami, bazy są indeksowane. Import z OE opisany na
www.thebat.pl i tam także mnóstwo informacji na temat tego orpgramu. Ma
sporo opcji niedostępnych w OE. Na jednym z kompów folder z mailami ma
15GB. Licencja firmowa chyba około 150pln. na cro.skulski.pl

--
Marek