Synchronizator plikow

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 14:37:44 MET

Witam

Uzywalem do tej pory programu allway sync, ale dziwnie po 2,5 miesiaca
stwierdzil ze duzo pracuje i mam go kupic :)

Szukam darmowego programu, ktory kopiowalby moje backupy po zauwazeniu ze sie
pojawil nowy do udostepnionego katalogu.. (fajnie by bylo jakby w dwa miejsca
mogl tez) i zeby powtarzal usuwanie plikow..

hmm praca jako usluga..

bede wdzieczny za jakies sugestie..
trudno bylo mi cos wybrac w tym gaszczu.. szukam czegos sprawdzonego

Pozdrawiam
Artur