Re: Microsoft.NET

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 19:29:17 MET

Dnia 2006-02-01, *oporek* napisał(a):

> Wszystkie zasady w szablonach administracyjnych mam ustawione na
> "Nie skonfigurowane" natomiast po najechaniu na installer po prawej
> stronie pojawia się zapis "EnableAdminTSR.. REG_DWORD 0x00000001(1)
                            ^^^^^^^^^^^^^^^^^
> czy to o tę jedynkę chodzi (przepraszam za być może zbyt prymitywne
> pytanie ale jeśli chodzi o "grzebanie" w rejestrach to nie mam żadnego
> doświadczenia i na wszelki wypadek niczego nie ruszam)jeśli tak to
> rozumiem że ma ona być zamieniona na 0 tylko w jaki sposób jak sie to
> robi "najazd myszą prawy klawisz wyskakuje menui,modyfikuj jest jedynka
> poprawić na zero" pytam dlatego, że boję się coś skopać.

^^^ - powinno być EnableAdminTSRemote. To tak w kwestii formalnej i dla
googli :) bo nie wnosi niczego do Twojego problemu bo dotyczą zezwolenia
lub nie instalacji z klienta serwera terminali.

A wracając do meritum... Nie, (niestety) nie o tą jedynkę chodzi. Jeżeli,
jak piszesz, zasada 'Zezwól na wycofywanie' (*zarówno* dla użytkownika jak
i komputera) jest ustawiona na 'Nie skonfigurowano' oraz w *obu*
wspomnianych kluczach rejestru wartość REG_DWORD o nazwie
'DisableRollback' jest ustawiona na 0 (albo nie ma jej wcale) to ja nie
potrafię więcej pomóc, nie wiem jak. No chyba, że to Markus ma rację i
sprawa rozbija się o wyłączone Przywracanie systemu :)

P.S. A może to kwestia niekompatybilnej / starej wersji Instalatora
Windows? Wejdź na http://update.microsoft.com i sprawdź w sekcji
Oprogramowanie opcjonalne (tryb instalacji Niestandardowa) czy nie będzie
tam nowej wersji do pobrania.

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*