Re: Microsoft.NET

Autor: oporek <oporek_at_poczta.fm>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 18:46:59 MET

goomish napisał(a):

> Hmm... Albo źle zrozumiałem podlinkowany wcześniej artykuł MS KB albo tam
> jest błąd :).
> Oczywiście nie chodzi o klucz DisableRollback ale o wartość (Dword)
> DisableRollback w kluczu(ach):
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Microsoft\Windows\Installer
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Windows\Installer
>
> Podejrzewam, że nawet mimo tego błędu zauważył byś wartość DisableRollback
> i nie pisał tego co wyżej ale... dla pewności zajrzyj tam jeszcze raz :)
>
> Alternatywnie (o ile masz XP Pro) uruchom gpedit.msc, sprawdź i ew. zmień
> [...]
Wszystkie zasady w szablonach administracyjnych mam ustawione na
"Nie skonfigurowane" natomiast po najechaniu na installer po prawej
stronie pojawia się zapis "EnableAdminTSR.. REG_DWORD 0x00000001(1)
czy to o tę jedynkę chodzi (przepraszam za być może zbyt prymitywne
pytanie ale jeśli chodzi o "grzebanie" w rejestrach to nie mam żadnego
doświadczenia i na wszelki wypadek niczego nie ruszam)jeśli tak to
rozumiem że ma ona być zamieniona na 0 tylko w jaki sposób jak sie to
robi "najazd myszą prawy klawisz wyskakuje menui,modyfikuj jest jedynka
poprawić na zero" pytam dlatego, że boję się coś skopać.
pozdrawiam
oporek