ponowna instalacja xp a rejestracja / aktywacja systemu

Autor: Magda <mm_madzia_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 11:21:57 MET

Witam serdecznie,
W najblizszym czasie planuję zainstalowac ponownie xp home ed. System jest
legalny i juz był rejestrowany. Mam kilka wątpliwości: czy jest konieczność
ponownej rejestracji / aktywacji, czy numer seryjny pozostaje bez zmian...
Kiedys dawno temu czytałam taką opinię, że mozna wydobyc gdzieś z jakiegos
pliku jakis numer dzięki ktoremu nie ma takiej koniecznosci by od nowa
system rejestrować...
Przyznam, że będę pierwszy raz instalować legalny windows, jestem totalną
amatorką, a niestety moi koledzy informatycy nie mają dla mnie czasu ;-(
Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie,

Z góry bardzo dziekuję
Pozdrawiam
Magda