Re: Jak ustawic pliki wymiany?

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 16:55:15 MET

Ustawilem: 512-512,
tylko na dysku drugim.
+ Reset systemu.
Pokazuje, ze jest tak jak mialo być.
Ale czy XP w ogóle respektuje te ustawienia?

Bawiłem się Photoshopem patrząc na wykresy w zakładce
Wydajnosc - w Menedzerze zadań.
Są tam "słupki" oraz wykres "Uzycie pliku stron".
No i... podczas męczenia Photoshopa skoczył do 750 MB!
Czemu 750, skoro ograniczyłem do 512?

Nie do konce też umiem czytać liczby dotyczące zajętości pamięci...
"Pamięć fizyczna" jak mi się zdaje, pokazuje po prostu podział
RAM-u pomiedzy bufor systemu, a resztę (niezależnie od tego
czy ta reszta jest zajęta, czy wolna).
Natomiast "Pamięć zadeklarowana" z kolei nie bardzo rozróżnia
między RAM-em fizycznym a plikiem stronicowania... (sądząc
po pozycji "Limit").
Próbuję to w głowie odejmować, sumować, ale średnio mi się zgadza...

Pozdrawiam,

latet