Re: Jak ustawic pliki wymiany?

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 16:35:26 MET

> Przy tej ilości pamięci najlepiej w ogóle wyłączyć plik swap. Jeśli
> jednak okaże się on niezbędny, to posadź go na drugim dysku twardym,
> żeby dostęp do niego nie spowalniał pracy z dyskiem systemowym.

A przy mniejszej ilosci RAM-u, ale również przy dwóch twardzielach,
czy także nalezy plik wymiany (abstrahując od jego wielkosci)
umiescic wylacznie na drugim twardym (przy założeniu, że
nie jest on bardzo intensywnie używany)?

Czy jesli umieszczam plik wymiany na pierwsej partycji
drugiego dysku (powiedzmu, ze jest to G:\),
ale czasem uruchamiam inny XP z tamtej partycji jako
systemowej, i tam mam ustawiony plik wymiany
na tej samej partycji, to czy tamten system mi jakoś
poprzestawia ten plik?

Dzieki,

latet