Re: Recovery console

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 15:02:47 MET

Użytkownik " SQ5HD" <sq5hd@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:drigul$8jc$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> probuje zainstalowac sobie Recovery Console na WIndowos XP,
> korzystajac przy tyn ze wskazowek na stronie Microsoftu. Niestetty
> ale podczas instalacji otrzymalem ostrzezenie, ze "wersja systemu
> na moim komputerze jest nowsza od wersji na CD". Prosze o
> wskazówki jak rozwiazac problem. Pozdrowienia
> Jarek SQ5HD

Musisz mieć płytkę instalacyjną zgodną z wersją swojego systemu i z jego
pakietem poprawek SP. Jeśli takiej płytki nie masz, to ją zrób
integrując SP ze swoją starą instalką przy pomocy programu nLite.

Można by też ew. spróbować instalacji tej Konsoli bezpośrednio z
rozpakowanego pliku instalacyjnego SP2 (zakładam, że masz w systemie
zainstalowane SP2) - ale tej metody nie wypróbowałem w praktyce i nie
wiem, czy zadziała.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/