Re: Bootowalne CD XP i BigLBA

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 23:12:29 MET

W wiadomości: dreev5$p3$1@opal.icpnet.pl,
Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):

> To jest normalne zachowanie. System nie patrzy co pół sekundy czy
> przypadkiem ktoś nie przeniósł pliku. Dopiero jak w katalogu
> nadrzędnym zaznaczysz propagowanie uprawnień to w podrzędnym nastąpi
> aktualizacja. Ja często robię inaczej: w podrzędnym wyłączam
> dziedziczenie a potem zaraz włączam. Pamiętaj, że jeden plik może być
> w kilku katalogach naraz (hardlinki).

Witam!

System nie musi sprawdzać co pół sekundy czy plik został przeniesiony.
Przecież system jak przenoszę plik to po prostu o tym wie. Jeśli system tego
nie wie to na pewno eksplorator o tym wie. Więc nie powinna być potrzeba
okresowego sprawdzania całego dysku.

Wydaje mi się, że eksplorator powiewne udostępniać lepszy mechanizm
kopiowania. Czasem wolę użyć xcopy. Mogę np. poprosić o kontynuowanie
kopiowania mimo błędu.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski