Re: Bootowalne CD XP i BigLBA

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 15:42:09 MET

W wiadomości: drfof3$nlb$1@flis.man.torun.pl,
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):
> "Michal Kawecki" dplfrd.1pt.ln@kwinto.prv

> I trwa to znacznie krócej niż 3 tygodnie. :)
[...]

Witam!

Chcę wyjaśnić aby przeciąć dalsze Twoje dywagacje. Nie zajmowałem się tym
tematem przez te dwa tygodnie. Po prostu byłem chory i odłożyłem sprawę na
półkę.

Dodatkowo ponieważ nie wykonywałem takich operacji na partycjach wcześniej
dlatego dałem sobie czas aby w wolnych chwilach lepiej się przyjrzeć
problemowi. Nie widzę nic w tym zdrożnego. Chyba, że promujesz niewiedzę. To
znaczy, że powinno mi wystarczyć, że się udało i na tym zakończyć problem.

Otóż dla Twojej informacji. Udało mi się skopiować system za pomocą xcopy
bootując Windows PE z CD-ROM-u. Później musiałem użyć fdiska aby rozwiązać
problem z podpisem dysku. Problem pojawił się ze względu na wielkość dysku.
Chciałem dowiedzieć się więcej na temat BigLBA dlatego najpierw przeszukałem
archiwum grupy, a później rozpocząłem ten wątek na grupie. Między innymi
dzięki temu udało mi się dowiedzieć więcej na ten temat. Jest to zwykły
problem przepełnienia bufora inaczej nadmiaru.

Natomiast z przeniesienia systemu w ten sposób nie byłe zadowolony i dlatego
go skasowałem. Zamierzam podejść do tematu jeszcze raz i użyć tym razem
BootIt-a. Oczywiście robie tak tylko ze względów edukacyjnych. W innym
przypadku nie tracił bym czas na eksperymenty.

Czy teraz jesteś zadowolony z wyjaśnień czemu wznowiłem ten wątek po
przerwie?

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski