Re: partycje

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 15:28:44 MET

Michal Kawecki napisał(a):
> Niekoniecznie. Np. Fujitsu-Siemens też zapisuje te obrazy na płytkach,
> ale na szczęście nie ma potrzeby używania automatycznego instalatora.
> Można je ręcznie rozpakować przy pomocy załączonego DOS-owego narzędzia.
> Składnia poleceń jest podobna do składni Ghosta. Bez problemu
> odtworzyłem nim cały system na zmniejszoną partycję systemową. A
> ponieważ wszystkie dane miałem zapisane na drugiej, osobnej partycji, to
> praktycznie natychmiast potem mogłem wrócić do normalnej pracy.

Dobrze wiedzieć. Przekażę informację bratu bo to on jest użytkownikiem
wspomnianego notebooka Toshiba. Co ciekawe - na tymże notebooku
postawienie Win2000 okazało się niemożliwe bo po instalacji ciągle
wykrywał jakieś nieznane urządzenie i nie wiadomo było co z nim zrobić -
zmowa M$ i Toshiby czy co?

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066