Re: Bootowalne CD XP i BigLBA

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 00:57:41 MET

W wiadomości: dqdumm$9dm$1@flis.man.torun.pl,
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):
> "j_marek" dqdr3l$21t0$2@news2.ipartners.pl

> Aby było jasne -- w trakcie kopiowania dochodzi do przeładowania
> systemu i Paragon pracuje przez jakiś czas ,,na sobie samym'',
> nie na WXP. :) Ale kopia powstaje. :) Z Twego punktu widzenia
> nie jest istotne, że doszło do przeładowania. :)
[...]

Witam!

A jednak kopiowanie działającego systemu nie jest tak bezkarne jak
sugerujesz. Zatem nie można wykonać tego np. w czasie pisania dokumentu
Worda i nawet tego nie zauważyć ;-)

Zatem z tego punktu widzenia nie jest istotne czy program sam przeładuje
system czy odpali się odpowiednie nadrzędzie z CD-ROM-u aby dokonać takiej
operacji. Jedno jest pewne, w systemie wielozadaniowym to nie jest normalne
działanie i coś z tym fantem trzeba zrobić.

Przyjąłem do wiadomości fakt, że jest zadowolonym użytkownikiem Paragona i
go polecasz. Po ilości pochwał można wręcz napisać, że jesteś żywą reklamą
tego produktu. Nie mniej jedna dla mnie to może być tylko wskazówka aby się
ewentualnie zainteresować tym programem.

P.S. Przepraszam, że dopiera teraz odpisuję z powodu mojej choroby.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski