dziwne zachowanie scroll'a w myszcze w IE (skok do poprzedniej strony)

Autor: razor <razorjack_at_usun.to.gazeta.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 23:22:42 MET

Witam,
od kilku dni (nie wiem ilu dokładnie)
ilekroć użyję scrolla w myszcze (żeby przewinąć stronę w dół/górę)
w IE lub Firefoxie, przeglądarki skaczą mi do poprzednich stron!
nic w konfiguracji systemu nie zmieniałem, także nic nowego nie
instalowałem (może jedynie update America's Army)

Zakładam że to problem w systemie, skoro dwie niezależne przeglądarki
reagują tak samo :(

dokładniej wygląda to tak:
gdy nie ruszam myszką (nawet o pixel) mogę użyc scroll'a, strona jest
przewijana, ale jeśli po tej operacji ruszę myszką (nawet o pixel)
to od razu przeglądarka skacze do poprzedniej strony.

tak się nie da żyć!!:)
ktoś się może spotkał z takim problemem?

z góry dzięki za radę,

--
razor