sysprep, po co mi IE na pulpicie po uruchomieniu systemu

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 23:19:32 MET

Witam

jak w temacie..
uruchamiam system (po klonowaniu).. wkladam dyskietke.. system generuje sobie
klucze itd.. no i po uruchomieniu widze na pulpicie IE, windows media player, w
menu start ikonke outlooka.. no i zaraz mnie nerwy biora.. microsoft nie szanuje
wyboru uzytkownika.. nie wazne..
czy mozna cos zrobic, zeby te ikonki sie nie pojawialy??

mam do sklonowania ten system na prawie 50 komputerow..
bardzo prosze o pomoc..

Pozdrawiam
Artur