Re: Problem z MB Asus i siecią Marvell Gigabit

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 12:02:56 MET

Dnia Tue, 24 Jan 2006 11:06:32 +0100, pitus napisał(a):
> "Yukon-Marvell"

> winda taka jest, czasem sie cos dzieje nie wiadomo dlaczego i nie wie tego
> nawet tworca tego gniota

Bez przesady - może ideałem nie jest, ale całkiem często robi to co do niej
należy ;)

W tym przypadku pomogło olanie strony asusa i znalezienie na marvell.com
oryginalnych sterowników... z 20. stycznia tego roku :) Widać coś chłopcy
spsuli w driverach...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944