Re: Autoodtwarzanie jeszcze inaczej

Autor: <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 12:04:42 MET

> a nie ma w twoim xp w tym okienku z opcjami wyboru, ktore wyskoczy po
> przeszukaniu zawartosci, zeby po prostu wyswietlal zawartosc katalogu?

jest jest.. ale chodzi o to, zeby nie czekac na przeszukiwanie (zreszta moge
przy przeszukiwaniu nacisnac anuluj) i wtedy wybrac zeby pokazal, po
prostu wkurza mnie jak podlaczam dysk na ktorym jest system i przeszukuje
mi katalogi windows i program files.. to kompletnie zbedne.. a jak na
podalczanym dysku sa dwie albo 3 partycje to w ogole tragedia :)

> bo w moim jest. poszukaj tez we wlasciwosciach napedow - tam sie ustawia
> opcje autostartu

na ta chwile wylaczylem sobie wlasnie tu gdzie piszesz autostart i porblem
jets powiedzmy z glowy..

moze po prostu microsoft ne przewidzial wylaczenia tej funkcji?

Artur