Re: BootIT NG - write error

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 13:48:06 MET

> No właśnie - a reset CMOS po aktualizacji zrobiłeś?

"Load BIOS Defaults"? - tak. Zgodnie z instrukcją.

> Być może wówczas pójdzie. Ja jednak mam generalnie złe doświadczenia z
> diagnostyką dysków SATA, o czym już kiedyś Ci pisałem.

Poszło bez problemów! :-)

> Najprościej? Spod Nero, podstawiając mu tą bootowalną dyskietkę przy
> tworzeniu samoładowalnego CD.

O ile na tej (podstawianej) dyskietce są wczesniej umieszczone
programy, ktore mają być widoczne pozniej, po wystartowaniu z CD.
Nie wiem po co do takiej kompilacji mozna normalnie dorzycać
pliki, skoro potem nie są widoczne.
Poza tym - HUTIL.EXE i tak nie pojdzie z CD, bo próbuje zapisywać
na A:\, ktore w trybie emulacji jest CD-rom-em.

> Ewentualnie poszukaj gotowej płytki z
> wieloma przydatnymi narzędziami pod nazwą Ultimate Boot Cd.

Dzięki. Już ją smażę :-)

> Bo nie muszę zamykać systemu ;-P.

A tu mi się Image For Windows sprawdza:-)

latet